دیجیتال ساینیج (Signage) و کاربردهای آن
عبارت ساینیج در مفهوم کلی به معنای اطلاع رسانی و تبلیغات دیداری و معمولا از طریق بوردها و تابلوها میباشد. به عبارت دیگر کلیه تابلوهای پیام رسانی را که دارای پیغامهایی برای بازدید کنندگان هستند را میتوان نامید.
طی تحقیقات ثابت شده است که تبلیغات گرافیکی و بصری می توانند اثرات بهتری بر مخاطب گذاشته و قدرت بالایی در جذب افراد داشته باشند.
ساینیج، توانایی به تصویر کشیدن طرح های گرافیکی، صوت، تصویر، فیلم، متن و انواع محتوا را دارد و حتی می تواند این اطلاعات را به صورت ترکیبی از موارد فوق به بیننده منتقل کند به طوری که تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد و در ذهنش حک شود.
حال اگر بخواهیم مزایا و معایب استفاده از دیجیتال ساینیج را برای کسب و کار شما برشماریم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
1- هزینه بیشتری نسبت به وای فای مارکتینگ خواهد داشت.
2- تعداد مخاطب بسیار بیشتری نسبت به وای فای مارکتینگ برای کسب و کار شما را تحت پوشش قرار می دهد.
3- تکنولوژی بسیار به روز و کاربردی است.
4- می توان به صورت محلی نیز از این تکنولوژی استفاده کنید.
5- قابلیت نمایش بر روی هر نوع نمایشگر
6- مخاطب برای بهره مندی از محتوای ارائه شده توسط شما نیاز به هیچ نوع اتصالی در گوشی و یا هرنوع سخت افزاری دیگری از سمت خود ندارد.
حال با دانش بیشتری می توانید به مقایسه روش های مختلف تبلیغات بپردازید و اگر نیاز به مشاوره در این زمینه داشتید می توانید با همکاران متخصص ما در دلتاگروپ ارتباط برقرار کنید تا بتوانیم شما را در این زمینه یاری دهیم.
برای مشاهده اطلاعات بیشتر به سایت دلتاگروپ مراجعه نمایید